Retourneren

Afkoelingsperiode

2B-Inkt hanteert een afkoelingsperiode van 14 dagen. Na ontvangst van uw bestelling kunt u dus binnen een termijn van 14 dagen uw bestelling zonder opgaaf van redenen herroepen. U kunt hiervoor gebruik maken van het onderstaande
modelformulier, maar u bent hiertoe niet verplicht. Nadat u heeft gemeld dat u een bestelling wilt herroepen heeft u 14 dagen de tijd om het artikel aan ons retourneren. U dient de bestelling te retourneren aan 2B-inkt, waarbij de kosten voor deze retourzending voor de consument zijn. U krijgt het volledige orderbedrag inclusief standaard verzendkosten voor de heenzending zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van 2B-Inkt terug. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de artikelen hebben ontvangen, of u heeft aangetoond de producten te hebben terug gestuurd (al naar gelang wat eerder valt). Als u slechts een deel van de bestelling retourneert, dan zijn de verzendkosten van de heenzending wel voor u.U kunt de producten retourneren naar: (ADRES TOEVOEGEN). Wij kunnen kosten in rekening brengen voor waardevermindering als u een product heeft gebruikt of beschadigd. Deze afkoelingsperiode geldt echter niet voor producten, die speciaal voor
zakelijke klanten op aanvraag zijn besteld bij één van onze leveranciers.

Defect bij ontvangst
Het kan helaas voorkomen dat een door u besteld product defect is bij ontvangst. Onze klantenservice staat paraat om u dan direct te helpen om het probleem voor u op te lossen. Voordat u onze klantenservice benadert, verzoeken wij u vriendelijk eerst de volgende controles uit te voeren:
1) Heeft u de printer al laten kalibreren? (lees de handleiding van uw printer)
2) Heeft u alle beveiligingen (beschermkapje of beschermpapier, strip in cartridge, etc.) van de cartridge verwijderd?

Indien het product na deze controles defect blijft, dan verzoeken wij u vriendelijk om een email te sturen naar: emailadres info@2B-inkt.nl
In uw email vragen wij u vriendelijk om de navolgende zaken te melden:
1) klantnummer
2) ordernummer
3) welk bestelde product is defect?
4) wat is precies het probleem met het defecte product?
5) Indien het product vervangen moet worden, op welke dag zou dit u het beste uitkomen?

Bij terugname van het product zullen wij u vragen om bij de retourlevering een test- en statuspagina van de printer toe te voegen.

Transportschade
Indien uw bestelling tijdens het transport schade heeft opgelopen, dan verzoeken wij u vriendelijk om hier binnen 3 werkdagen melding van te maken middels een email aan: emailadres info@2B-inkt.nlWij verzoeken u om in de email een foto mee te sturen van zowel de verpakking als van het product.

Retourenprocedure
De terugname van retourproducten dient op aanvraag te geschieden. U kunt uw aanvraag per email sturen naar: emailadres info@2B-inkt.nl

Kosten bij retourneren
De kosten voor het retour nemen van defecte producten worden door 2B-inkt gedragen. Bij ongebruikte producten zijn de verzendkosten voor het retourneren aan 2B-inkt voor de klant
Bij gebruikte producten zijn de verzendkosten voor het retourneren aan 2B-inkt óók voor de klant.

Klachtenprocedure

Heb je een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over (de bezorging van) je bestelling?

Voor het aanmelden van een klacht of defect geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen. Wij verzoeken je om de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen twee maanden, aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch (elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 uur) via +31 (0)35-6560059 of per e-mail: info@2B-inkt.nl

We reageren zo spoedig mogelijk op je klacht en zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je het ordernummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen. We reageren inhoudelijk binnen een termijn van 14 dagen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of op www.sgc.nl.

Ook kan u met uw klacht terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Bijlage I: Modelformulier voor herroeping

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

a.  Aan: [ naam ondernemer]
[ geografisch adres ondernemer]
[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]
[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]

b. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroept/herroepen*

c. Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
d. [Naam consumenten(en)]
e. [Adres consument(en)]
f. [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »